<$BlogRSDUrl$>

6.2.04

Her i weekenden kommer der til at ske ting og sager i min lagerbutik - jeg har købt 2 store ekstra reoler med i alt 40 rum til ALT mit garn!:-) Så har jeg måske plads til det meste - plus lidt opfyldningskasser med sådan ca. 2-3000 nøgler. GRIN....
Det er ren afreagering, for der er nogle (læs produktionen) på Opalfabrikken, der har kludret i det, så mine Musicagarner ikke er kommet afsted fra Tyskland. Jeg har ordrer liggende overalt, der jo skulle have været ud senest i dag - men jeg må desværre beklage fejltagelsen - og at jeg først kan sende varerne tidligst på onsdag!:-(
Jeg HAR prøvet at tælle til 10 og tage en dyb indånding og lade være med at skrige!!! Og i morgen vil jeg knokle hele dagen - så går det nok alt sammen!:-)

Desuden skal jeg fotografere de første tasker i morgen, så de kan snart ses i butikken!!!
Rigtig god weekend til alle, der kigger med her!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?