<$BlogRSDUrl$>

24.2.04

Hvor er det skønt at have et sted, hvor jeg kan vise mine ting frem til alle, der er ligeså vilde med strikning og nye garner som jeg selv!:-))
Og hvad har jeg så bedrevet af disse mine dejlige garner?
Jo allerførst vil jeg vise Jer mine alfesko,

som er blevet helt aldeles bedårende - synes jeg da selv!!

Og min nyeste taske:

Og så har min veninde og jeg leget med knagerækkestrik - her i en valket og en uvalket udgave:

Mine kommentarer til dette må være, at man skal passe gevaldigt på - garnet skal kun valkes ganske kort og højst ved 30 grader. Jeg ville nok foretrække en mellemting mellem det uvalkede og mit valkeresultat, der har fået 30 grader og kortprogram. Men hvordan styrer man mon det? Nogen idéer?
Nu vil jeg gå ind og klippe nyt betræk til vore spisestuestole. Livet er jo andet en strik!:-)))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?