<$BlogRSDUrl$>

10.2.04

Ja, så gik jeg altså ned med flaget!:-(

Det hele startede med, at jeg ville have en superflot ny butik at vise frem her i uge 7, hvor jeg har åbent hver dag. MEN - jeg kunne ikke tåle den lim, der var i mine nye reoler - så jeg fik et voldsomt allergisk anfald, der resulterede i totale rå slimhinder fra hals til lunger!! Så nu har jeg frygteligt ondt i halsen - OG har fået en kæmpe omgang allergisk snue oveni. Og det er mig, der ellers aldrig fejler sådan noget mere!!!
De drillesyge vil sikkert sige, at det hele bare er en omgang hysteri, fordi jeg ENDNU IKKE HAR FÅET MINE GARNKASSER FRA OPALFABRIKKEN!!!!!
Det er altså ret så belastende, da jeg har MANGE dejlige kunder, der venter utålmodigt på deres pakker!:-(

Nå, bare rolig - det løser sig altsammen - jeg bliver rask igen - og kunderne får endeligt deres garn!:-))
Om to timer er jeg frisk, for så er her åbent - og jeg skal vise mine flotte nye reoler og de lækre garner frem til alle, der kigger indenfor.
Velkommen!



0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?