<$BlogRSDUrl$>

21.2.04

Jeg ved det godt - jeg har lovet, at her ville komme nogle billeder!!!
Men sagen er den, at "manden med kameraet" ikke har haft tid, så vi er altså alle nødt til at have en smule tålmodighed.
Jeg må hellere få gjort alvor af, at købe mit eget digitalkamera - så er vi jo ude over det problem!:-)

Men jeg har begået flere ting her i de sidste par dage:
Et sjal i knagerækkestrik i det skønneste pink/orange/lilla Multicolorgarn.
Endnu en taske i sort og brun Gotlandsk pelsgarn sat sammen med sort/brun håndspundet Schwarzwald Tweed - mit yndlingsgarn over alle!!!
Og endnu en lidt "hippiet" taske i regnbuefarvet Multicolor garn fra Ingeborg Michels.
Og som rosinen i pølseenden har jeg strikket og valket den sejeste hjemmestøvlet i det tykke Irlandagarn. Den er blevet tør her til morgen og skal lige have lidt udsmykning og endnu en tur i vaskemaskinen - så er prototypen klar til årets skomode!:-)))
Men nu skal jeg i omdrejninger, for vi skal til Herning til Ferie for alle messen. Min datter Lise er på arbejde dernede i MY PLANET's stand. Og jeg skal tage mig gevaldigt sammen for ikke at "komme til" at købe en autocamper!!! Sådan et rullende sommerhus har i flere år stået allerøverst på min ønskeseddel. Tænk bare at kunne pakke vognen og køre lige derhen, hvor man har lyst til.....
Nå, jeg må nok "nøjes med" at bestille en rejse til Shetlands ørerne. Det er vist det pengene rækker til i år. Men man bliver altså HELT VILDT inspireret af at gå rundt på sådan en feriemesse!:-)


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?