<$BlogRSDUrl$>

5.2.04

Solen skinner, fuglene synger, de første forårsbebudere pibler op af jorden - og livet er skønt!:-))
MEN butikken ligner noget, man skulle tro, der var løgn!!! Jeg har de sidste dage vredet min hjerne - og resten af kroppen for at få alt mit nye garn på plads, så jeg kan lukke folk ind af døren!:-)
Det skal nok lykkes inden i morgen - bare vent!!
Oven i dette er jeg og min meddesigner Bettina Koefoed ved at lægge sidste hånd på de første taskekits med de skønne nye garner fra Tyskland og Italien. Det bliver i klassen "Luksus tilbehør til at forsøde dit liv"!:-))
Dejlige, lækre designergarner, der forvandles til ekslusive, flotte og sjove tasker til enhver lejlighed. Ikke for discountkunder - jeg ved det godt - men derimod for alle Jer, der bare en gang imellem vil lave noget virkeligt GUF til Jer selv!!:-))
Glæd Jer - der kommer billeder i løbet af weekenden på www.marknodesign.dk

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?