<$BlogRSDUrl$>

16.2.04

Taskefeberen breder sig!:-))
I går begik jeg endnu 2 tasker - de hænger til tørre lige nu og herefter venter den sidste smule montering - så er de klar!!
Min veninde har sat mig i stævne i morgen aften - og så skal vi lave sjaler i knagerækkestrik i Multicolorgarnerne
Det glæder jeg mig meget til. Der skal nok komme billeder af resultat!

Og i aften skal jeg strikke hjemmesko/støvler, som skal udsmykkes inden valkning i vaskemaskinen. Jeg har en idé, som jeg lige skal have afprøvet!:-)
Jeg strikker dem i det kraftige Irlanda garn fra Italien og laver udsmykning med nogle af de andre sjove garner, jeg har på lager!
Tænk hvis jeg havde noget mere tid? Hvad kunne det ikke føre til?!:-)
Nå, nu kommer fragtmanden med et kæmpelæs Opalgarn - så lageret kan blive fyldt op!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?