<$BlogRSDUrl$>

16.3.04

Ha - nu tror I nok, at jeg strikker på Promenaden - men det gør jeg slet ikke - jeg SNYDER!!!
Min datter Kathrine på 18 ville pludseligt prøve at strikke, så jeg slog maskerne op og gav hende strikketøjet. Hun har nu strikket den nederste kant med indtagninger og hele molevitten!!!:-)
Det er bare så godt gået!!
Så jeg strikker bare videre på mine hemmeligheder. Det er virkeligt sjovt at finde på anderledes ting i Opalgarnet - og jeg glæder mig til at få mine prøvestrikkere i gang med nogle af modellerne!:-)

Og så fik jeg bare IKKE garn i dag!:-(
ØV-ØV-og 3 gange ØV!!
Nu håber jeg så, at det virkeligt kommer i morgen, så vi kan få ordrene ud af huset!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?