<$BlogRSDUrl$>

1.3.04

Hvad i alverden laver jeg???
Ja, døgnet har altså ikke mere end 24 timer - og vi har haft gæster hele weekenden, fordi gemalen fyldte år. Det krævede jo lige en smule planlægning!:-)
MEN jeg har skam lavet noget kreativt alligevel. Jeg har strikket en théhætte i det italienske Multicolor garn i denne farve. Jeg skal lige have den syet sammen - og så skal den i vaskemaskinen!!
Desuden har jeg hjulet min datter med at strikke en taske. Den blev valket i går aftes - og den bliver bare flot!:-)
Og udover dette strikker jeg prøver og modeller til min næste bog: "Strik med Opal", der udkommer i august. Det er SÅ sjovt at skabe sine egne designs af dette superlækre garn!:-))

OG, så er det faktisk blevet forår!!!
Gad vide om jeg når alle havesyslerne i år? Jeg har ikke engang fået bestilt frø. Ikke godt!!!!
Det ligner mig slet ikke at være så sent på den, men jeg når det nok alt sammen. Jeg kunne jo også bare slække lidt på ambitionerne - bare for en gangs skyld!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?