<$BlogRSDUrl$>

14.3.04

Irriterende!!!!
Jeg ville så gerne vise Jer, hvad jeg sidder og laver - men det kan jeg jo ikke, fordi det er hemmelige modeller til min nye bog!:-)
Det kribler i fingrene for at tage digitalkameraet og lige knibse et par billeder og lægge dem ind her!!!
Gad vide, hvor længe jeg holder alt dette hemmelighedskrammeri ud?

Jeg er vist nødt til at have gang i Promenaden, så jeg har noget at tage med ud blandt folk. Jeg har fundet 4 farver af det italienske Sport garn til projektet - sort, vinrød, mørk orange og multi farvet med de samme farver i. Det skal nok blive flot.
Jeg skal bare lige have regnet opskriften om til pind nr. 5 - og så går jeg i gang!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?