<$BlogRSDUrl$>

10.3.04

Ja, undskyld mig - men jeg er altså ikke gået hen og blevet doven!:-)
Der sker skam noget her, selvom det er lidt svært at se!!
I disse dage står den dog på oprydning i lagerbeholdningen og lidt omrokkering, så der kan blive plads til de 150 kilo garn, der er på vej fra Opalfabrikken + Elsebeth Lavolds Cotton Patiné + en Danmarks præmiere "Nature Cotton", som er det skønneste flamméagtige bomuldsgarn fra Chile. Jeg får det hjem i hele 35 forskellige farver!!!
Og det er alt sammen lige på trapperne. Familien fortvivler af og til over de mængder, jeg bestiller garn i - men pjat med dem - det isolerer så godt her i kulden!:-))

Min sommertop nærmer sig ærmegabet på ryggen, så den er snart færdig.
Mine håndled har dog stadig svært ved al mit strikkeri, så jeg er nødt til at skifte strikketøj ca. hver time - fra tykke til tynde pinde og omvendt. Jeg har nemlig fundet ud af, at det hjælper. Så jeg strikker små babyborn sokker til min dejlige niece Johanne af alle mine Opalrester som mellemarbejde:

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?