<$BlogRSDUrl$>

1.4.04

Har jeg styr på mit liv?
Ikke særligt meget!:-)
Der er alt for mange spændende projekter og garner, jeg skal have prøvet af - en bogklub, der skal godt i gang - og et hus, der skal ryddes op i.
Men nu har jeg endeligt fået taget mig sammen til at lade digitalkameraet op, så I kan se lidt af hvert.
Først hvor langt, jeg er nået med Ärla-jakken:

Det er det bageste skød, jeg har strikket. Læg mærke til at nederkanten buer let.
Og her er så ryggen af vores Promenade:

Den ligger lige stille et par dage, da både Kathrine og jeg har fuldt op at gøre i denne uge.
Jeg flytter rundt på poser og kasser for at skaffe plads til alle mine nye garner, blandt andet de første af Schoellers flotte strømpegarner:

De to øverste er fra kollektionen Mexiko-Denim - de to mellemste fra Mexiko-Color kollektionen - og den nederste er fra den nye kollektion Mexiko-Safari. Alle ligger i 50 grams nøgler, så de ser så nuttede ud ved siden af mine Opalgarner!:-)
Til sidst et billede af et tørklæde strikket i Elsebeth Lavolds Silky Wool med hulmønster og pailletgarn. Det er min venindes mor, der har stået for designet og lånt mig modellen til butikken:

Er det ikke bare flot? Og så er det tilmed behageligt at have på til en enkel festkjole!!

Håber alle har overlevet denne 1. april uden at blive drillet alt for meget!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?