<$BlogRSDUrl$>

17.4.04

STRIKKEPAUSE!!!!:-(
Lægen og fysioterapeuten har beordret total stikkepause i længere tid på grund af mine skavanker med ryg, skuldre, arme og seneknuder. ØV, siger jeg bare - hvad skal jeg så få tiden til at gå med?
Ja, jeg kunne jo prøve at nyde naturen omkring mig (selvom jeg heller ikke må arbejde i haven!!!)
Men altså - jeg tog mit kamera med på en runde:

Det er henholdsvis Kaj Munk's Blå Anemone, en botanisk tulipan, en nyindkøbt kobjælde og en fyldt narsisse.
Og så skal I også lige have et billede af min flotte Hoya Pubicalyx, der står med 5 store blomsterklaser lige nu:

Livet er da i grunden ikke så værst, når der er sådan nogle ting at kigge på!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?