<$BlogRSDUrl$>

15.5.04

Dagen i dag er ret så præget af de mange timers bryllup i går!:-)
Og jeg fik ikke strikket så meget som en maske. Det går ikke alt for godt med "kadaveret"!!
Til gengæld har min mor lige kreeret denne søde babybluse i ONline Cotton strømpegarn:

Er den ikke bare sød? Jeg ved godt at billedet er lidt dårligt - jeg tager et nyt i morgen, når der er bedre lys!!
Jeg lægger et gratis mønster ind på blusen en af de nærmeste dage!:-)

Ellers står den på klargøring til mit lagerudsalg på fredag. I du godeste, hvor HAR jeg meget garn!:-)) Det skal blive skønt at få ryddet lidt op, så alt det nye garn kan komme ind af døren!!

Men NU skal jeg ind i en god stol og se Melodi Grand prix. Hvem sagde TV-narkoman???

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?