<$BlogRSDUrl$>

7.6.04

Hallooooooh......
Jeg er ikke helt død endnu!:-)
Jeg kæmpede mig lige over mine kæmpestakke af garnposer, så jeg kunne komme til at lægge et par billeder ind her - bare for at I kan se, at der stadig er liv i mig!:-))
Her er min smukke datter Lise som stativ for et par mohairsjaler strikket af Mie Nordlyng og i mit Luxury Mohairgarn:

Lise har selv strikket et magen til - men der mangler at blive hæftet ender!
Der går kun to nøgler til sjalet og opskriften er såre enkel:
Slå 3 masker op på pind nr. 15 - strik ene ret, men tag 1 m ud i begyndelsen af alle pinde til garnet slipper op. (Nåh ja - husk lige at have garn nok til at lukke løst af!) Og strik så bare ét i hver farve - det er hurtige og billige jule- og fødselsdagsgaver!:-)
Her ser I så mit forsøg på at lave et par hjemmesokkker i mit nye Norogarn:

De er megameget for store - og er lige nu i vaskemaskinen. Hvor spændende!!!:-)
Jeg vender tilbage med det færdige resultat, når de er tørre!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?