<$BlogRSDUrl$>

26.6.04

Huhej, hvor det går - jeg holder stadig min plan!:-)
(Men mellem os sagt, så gider jeg ikke dette i næste uge - det er nemlig ikke særligt sjovt at være så disciplineret - GRIN....)
Jeg har nu lavet min skóleist helt færdig og lagt en gratis opskrift ind på Markno Design. Resultatet ser I her:

De er lavet i Mexiko Safari 6-trådet og det gik jo nemt og hurtigt - og jeg synes bare de er flotte!!!
Mine Noro hjemmestøvler skal endnu en tur i vaskemaskinen for at blive stive nok - så der må I have et billede tilgode!:-)
Nu skal jeg lige have ryddet lidt op - og så er jeg klar til at pakke gaver op i morgen, når jeg har fødselsdag. SKØNT med nogle strikkevenner!:-))


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?