<$BlogRSDUrl$>

25.6.04

Hvordan gik det så med mit torsdagsstrik?
Jo, jeg strikkede skam efter planen - MEN det blev ikke som jeg havde forventet det - så OM IGEN!!!
Derfor ikke noget billede at vise endnu. Desuden blev jeg lige ledt lidt på afveje, fordi en strikker efterlyste en opskrift på et par færøske skóleister - en slags sutsko - og så måtte jeg jo lige gribe pindene og lave sådan én i en fart. Der kommer billede af det færdige resultat hurtigst muligt!:-)
I dag står den på åbning i min lille lagerbutik og jeg mangler lige at flytte et par kasser, før jeg er helt klar!!
Læg forresten mærke til mit fødselsdagstilbud hos Markno Design - (læs på forsiden!)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?