<$BlogRSDUrl$>

20.6.04

Jeg har lavet en strikke-plan!!!
Nu er jeg altså snart træt af mig selv - jeg roder rundt og laver lidt her og lidt der. Men nu skal det være SLUT!!!
Nu har jeg lavet en plan - og den følger jeg - BASTA!!

Min ugeplan ser således ud:
Mandagsstrik: Dobbelstrikket barnetrøje i Opal Magic FV 1043
Tirsdagsstrik: Raglantrøje str. 2 år i Schoeller's Big Print
Onsdagsstrik: Halstørklæde i ONline's Cocoon
Torsdagsstrik: Sjal i Nature Cotton
Fredagsstrik: Opal strømper
Lørdagsstrik: Noro hjemmestøvler
Søndagsstrik: Noro taske
TV-strik alle dage: Safari-nederdel i 6 bredder

SÅDAN!! Nu følger jeg denne plan, indtil hver ting er lavet - og først når én ting er helt færdig, må jeg begynde på noget nyt til at erstatte strikningen den pågældende dag.
Vi kan så snakkes ved om en uge for at se, om jeg så også kan overholde det. Jeg tvivler. FNIS....

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?