<$BlogRSDUrl$>

17.6.04

Nu skal jeg nok tage mig sammen!:-)
Efter 3 hektiske uger med mine døtres højere handelseksamen på 2. og 3. år, kan vi nu alle ånde lettet op. Ovre er alle de mange søvnløse nætter, alle de mange timers "morstøtte" og alle de mange bekymringer på deres vegne. Det er bare gået så fint altsammen. Lise har nu taget sin HH-eksamen som selvstuderende oveni et krævende fuldtidsjob - og det endda med et meget flot gennemsnit!:-) Som selvstuderende skal man op i alle fag og i fuld pensum, så det har været en meget drøj tid for os alle!!
Og jeg har overhovedet ikke fået strikket noget som helst!:-)
Jeg KAN ellers godt strikke et par timer hver dag nu uden at få alt for ondt i armene, så det går jo faktisk fremad.
Men jeg samler på garn, gør jeg!! Det vælter ind med nye garner til min planlagte strømpegarnsbutik, der gerne skulle gå helt officielt i luften pr. 1. august.
I fredags kom der en kunde og sagde til min mand, at hun da virkeligt ikke kunne forstå, at han ikke smed mig ud, så meget som jeg fyldte i huset!!!! Grotesk, hva'?!:-)

Og så er konkurrencen med fantasistrømperne slut og jeg skal have lagt alle de mange fine strømper ind, så I kan nyde dem. Det sker her i weekenden!!
Vinderen bliver udtrukket på lørdag!:-)
Den næste konkurrence er allerede i støbeskeen - og den vil blive annonceret hurtigst muligt.
Planer - planer - planer!!! Sommetider er jeg ved at drukne i dem og ikke alt går, som jeg gerne vil have det. Der skal ikke meget til at vælte én, der i forvejen kører lidt på pumperne p.gr.a. nogle grumme helbredsproblemer. Men jeg vil bestræbe mig på at geare ned og være tilfreds med det, jeg nu engang kan nå uden at tage natten med i min arbejdstid!:-))
Det har jeg hermed lovet mig selv!!!!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?