<$BlogRSDUrl$>

23.6.04

Onsdags- og Skt. Hansstrik!
Og jeg bringer en kort meddelelse for at fortælle, at planen holder endnu!:-)
Her er, hvad jeg har strikket på i dag:

Det går jo dejligt hurtigt på pinde nr. 12 - MEN jeg foretrækker nu pinde 3-4 eller der omkring!!
Vi har i aften været til Skt. Hansbål ude ved mine forældres sommerhus og det holdt fint tørvejr, mens bålet var tændt, så det var helt perfekt!
Nu mangler vi så bare noget mere sol og varme. Det kommer på søndag, når jeg har fødselsdag - bare vent!:-)
I morgen må jeg gøre et alvorligt forsøg på at få godt 200 kilo nyt garn til at fylde så lidt som muligt, så lagerkunderne kan komme ind på fredag. PYH - det er altså noget af en opgave!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?