<$BlogRSDUrl$>

19.6.04

Overspringshandlinger!:-)
Hvad kan man dog ikke finde på, når der er 117 ting, der skal laves - og man ikke ved, hvor man skal starte? Jo, man "glemmer" da bare det hele og fordyber sig i et nyt strikketøj! GRIN....
Her skal I se, hvad jeg er startet på:

Hvad er mon dette? Jo, det er såmænd begyndelse til min nye hippienederdel i ægte 70'er-stil. Jeg strikker den i 6 bredder oppe fra og ned i Mexico Safari 6-trådet. Bemærk de overlækre stitchmarkers, som Vivian og jeg har byttet os til i USA - disse er ravkatte - og vi har mange flere på vej blandt andet diverse katte, får, pandaer, oddere, koalaer m.m.!:-)

Og så MÅ jeg altså vise Jer et billede fra næste uges Hendes Verden af dette skønne sjal:

Det vil jeg strikke i en flammerød håndfarvet Nature Cotton fra Chile - hurtigst muligt!:-)
Rigtig god weekend til alle, der kigger med her!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?