<$BlogRSDUrl$>

16.7.04

Flere gaver!:-)
Jamen her kommer jo stadig gaver fra min fødselsdagsgruppe - i dag har jeg fået disse skønne dominostrikkepinde fra Susanne:

TUSINDE TAK!!! Og jeg har stadig én tilgode - dejligt!:-)
 
Og så er denne nuttede tingest kommet fra Karine:

Bare lige sådan en gave til strømpegarns-"pusheren" - som hun skriver:-)
Når man holder den i hånden og svinger kuglen rundt - strikker konen. CUTE!!!

I dag har der bare været stuvende fuldt i lagerbutikken - og rigtigt mange webstrikkere har her været!:-)
Det var bare SÅ dejligt at se Jer her i Lemvig - tak for besøget!!!!!
Jeg glæder mig til flere besøgende næste fredag!:-)
 
Og til sidst lidt pral - jeg har plukket 16 store flotte agurker i mit drivhus i denne uge - GUF!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?