<$BlogRSDUrl$>

10.7.04

Flere Tour de France strømper!:-)
Her kommer et billede af de første 6 strømper, som jeg har strikket samtidigt med, at jeg ser Tour de France:

Det er den første 4.-del af min strømpejulekalender. Jeg vil lave 24 forskellige, men man kan jo sagtens lave dem ens 2 og 2, så strømperne kan bruges af modtageren efter jul, hvis man synes, det ville være en endnu sjovere gave!:-)
Jeg strikker mine i str. 1 år ca. - fordi jeg synes, at den størrelse er tilpas stor til, at der rent faktisk kan være en gavepakke i strømpen!

Og her kommer også lige et billede af en overnuttet babytrøje str. 3 mdr., som min mor har lavet til min nieces nyfødte søn. Trøjen er strikket i det nye Magic Pastel - FV 1061 + mellemblåt ensfarvet:

Jeg HAR tigget en opskrift, så den kommer snarest muligt på butikken!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?