<$BlogRSDUrl$>

9.7.04

Hvem vil være med i Vandalernes Klub?
Jeg ved ikke, hvordan I har det med alle de mange farvestrålende og flotte strømpegarner, MEN jeg får sommetider sådan en lyst til at lave noget om på dem. Det er nok mit lille designergen, der stikker snuden frem. Jeg har prøvet og prøvet at få en vis anden designer til at forstå, at man altså sommetider kan blive træt af blå striber!:-)) Men lige lidt hjælper det - og så må man jo bare tage sagen i egen hånd!!
Her ser I et par eksempler på min vandalisme:

Den, der først gætter hvilke garner, jeg har brugt og sender mig en mail med svaret til markno@mail.tele.dk, vinder et nøgle af én af garnerne!:-)
Og prøv så selv - det er smadderskægt!! Og resterne kan man jo bruge til fantasistrømper!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?