<$BlogRSDUrl$>

8.7.04

Juleaften i juli!:-)
At dømme efter vejret kunne, der faktisk være noget om det!!
Men jeg hentyder nu til de pakker posten kom med i dag.
For det første fik jeg min pakke fra min Nordiske Hemmelige Ven, Liisa i Sverige:

Det er det skønneste blanke, økologiske, håndfarvede bomuldsgarn, jeg nogensinde har set. Og så lige i mine farver!!! TUSINDE TAK, Liisa!:-))
Det skal bruges til et eller andet sjalsagtigt a la kærlighedsknuder, tror jeg!!

Udover dette fik jeg disse dejlige tingester:

Det er nogle af de Stitch Markers, Vivian og jeg har byttet os til hos Karen Correale i Californien.

Sikke en dejlig dag - og jeg glemmer næsten helt at arbejde!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?