<$BlogRSDUrl$>

6.7.04

Masser af fine knapper!:-)
Tænk, jeg har fået lært at sætte knapper ind!!!
Og jeg synes bare, det ser smaddergodt ud rundt omkring i diverse blogs med alle de farvestrålende knapper!:-)
Selv har jeg fået 4 af slagsen - 2 til bloggen og 2 til butikken. Vivian og Barbro har foræret mig de 3 af dem (tusinde tak) - og én har jeg selv leget med i Paint Shop Pro. Jeg vil lade det være op til Jer, hvilke I vil vælge at tage til Jeres egne linkssider!!

Ellers er jeg i fuld gang med at planlægge julen!!! Det vil sige, jeg er begyndt at strikke små strømper til en julekalender eller måske tre - nu får vi se!:-)
Foriløbigt er jeg i gang med nr. 2 strømpe. Jeg strikker dem i str. 1 år - men har tænkt, at det ville være en udmærket julegaveidé - først en pakkekalender med 24 små strømper med hver sin lille ting i - og bagefter 12 par strømper til barnets brug det næste år. Året efter kan man jo så lave en ny portion et nr. eller to større. Nåh, ikke?
Men så kunne man da også nøjes med en adventskalender med fire strømper = 2 par!:-)
I hvert tilfælde er det SÅ hyggeligt at sidde foran flimmeren og strikke disse små strømper, mens der kører en god film over skærmen!:-))
Og så får jeg afprøvet mine nye strømpepinde - 15 cm hurtigtstrikkere, ibenholt og rosentræ.

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?