<$BlogRSDUrl$>

15.7.04

Mere Tour de France-strik!:-)
I dag kom disse skønne nye garner hjem til butikken, så jeg blev lige distraheret til at begynde på et par med det samme. Så de små Tour de France-strømper blev for en kort bemærkning afløst af en stor i det skønne elastiske bomuldsstrømpegarn.
Her er så langt, jeg nåede på denne etape:

Jeg strikker dem i farve 31 - Bordeaux - og de er bare SÅ bløde og lækre at have på - og de sidder perfekt rundt om mit ben!!!

I dag havde jeg besøg af en journalist og en fotograf, der vil lave en artikel om mit lille firma til De Bergske Blade i Ringkøbing Amt. Det bliver da sjovt sådan at komme på tryk - og fedt med lidt gratis reklame også!:-)
Det skulle komme i denne uges lørdagsavis - så jeg venter i spænding!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?