<$BlogRSDUrl$>

4.7.04

Sikke en uge!:-)
Jeg havde de bedste intentioner om at skynde mig at skrive en tak og vise billeder af mine dejlige fødselsdagsgaver - MEN der kom lige en masse festivitas i vejen i form af min gamle mormors 95-års fødseldag med alt ved dette indebar af klargøring, gaveindkøb, sangskrivning og familiebesøg!:-)
Hun havde fødselsdag i tirsdags og vi holdt så festen i går.
Nu er det så dagen derpå - og jeg vil skynde mig at indhente noget af det forsømte med dette billede af mine gaver fra strikkeveninder over det ganske land:

Jeg fik, som I måske kan se, et lækkert sjal i uld og silke, et sjældent nøgle Southwestern Opalgarn, et hjemmestrikket Opaltørklæde, 2 filtede sommerfugle, en pose blomsterfrø, en stak flotte kort, 2 ark overlækre træknapper af enebær og guldregn, en pose mexikansk økologisk kaffe og en "lammekanin"!:-))
Og det bedste af det hele er, at jeg stadig har et par gaver tilgode!!:-)

Og så var det også ugen, hvor rigtigt meget af mit garn fandt nye hjem - og min pakkepige var taget på ferie i Bulgarien. Så jeg har IKKE kedet mig spor!!!
Og har jeg så fået strikket? Nej, ikke én maske!:-(
Men i morgen er der atter en dag - og hvem ved, var der så vil ske?

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?