<$BlogRSDUrl$>

17.8.04

2 fjantede webstrikkere mødtes på Vejle-Messen!:-)
I går var jeg på tekstilmesse i Vejle. Det mest interessante ved den tur var, at jeg pludselig fik øje på Hanne H. på min vej mellem standene. Det var smadderhyggeligt at møde hende og sludre lidt!!
Søren - Hannes mand - tog lige et billede af os to webstrikkere til minde om mødet:

Ser det ikke dejligt ud?
Og hvad købte jeg så på denne messe, hvor alle handlede så det stod ud af ørerne på dem? Jo, såmænd bare 4 stykker stof til nederdele til mig selv - i stil med den jeg har på på billedet - og som Annette Rossen har syet til mig!:-))
Jeg køber jo alt mit garn i udlandet og der er mange, mange kilo på vej. Garn som slet ikke er kendt i DK endnu!!

I går da jeg kom hjem omkring midnat, stod der 9 kæmpekasser garn og ventede på mig. Det var denne smukke kollektion, der var kommet til landet:

Så nu skal jeg jo også i gang med at strikke af disse garner!!!! Hjælp, jeg mangler tid!!!!!!

HOV - og så købte jeg da også et keramik fuglehus og et fuglebad. Det er såååå cute.
Der kommer billeder i morgen, for lige nu er ALT vådt på grund af regnvejret:-(

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?