<$BlogRSDUrl$>

11.8.04

At her ingen billeder er i dag - betyder ikke, at her ikke arbejdes!:-)
Jeg har nemlig fået nye garner hjem til butikken i dag og så måtte hippienederdel og sjal pænt passe sig selv, så jeg kunne få strikket et par strømpemodeller i mine nye tweedstrømpegarner med stribeeffekt.
Jeg håber at komme så langt i morgen, at jeg kan få noget af det fotograferet og lagt ind.
Foriløbigt ser det bare godt ud. Jeg ÆLSKER tweedgarner og når de så samtidigt danner ukurante striber på strømperne - ja, så er jeg da helt solgt!:-))
Og jeg har allerede designet flere bluser inde i hovedet - for det er disse garner helt perfekte til - og til dominostrik - o-la-lah.....

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?