<$BlogRSDUrl$>

20.8.04

Flere fristelser!:-)
Jeg strikker og strikker på mine tweedstrømper, så jeg kan få dem lagt ind i butikken - og så løber tankerne og jeg begynder at planlægge det næste strikkeprojekt. JA, Hanne - jeg ved det godt - der er et par ting, der skal gøres færdige først! FNIS....
Men jeg MÅ altså have gang i denne bluse med bærestykke i dominostrik:

ER den ikke vildt flot??? Den er strikket i 6-trådet strømpegarn. Nu er problemet så bare, at jeg har 18 forskellige at vælge imellem - den ene flottere end den anden. Så det er sørme svært at beslutte sig!:-))
Opskriften er i det nye tyske strikkehæfte, jeg har bestilt hjem til butikken - Winterfashion fra Shoeller + Stahl. De kommer i næste uge!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?