<$BlogRSDUrl$>

31.8.04

Jeg har IGEN fået strikkeforbud!:-(
De sidste dages knoklen rundt med 200 kilo Opal Elemente

har sat sine spor - så senerne i mine stakkels arme og skuldre igen er hævet op!!! ØV - siger jeg bare - det er der da ikke noget ved!
Som trøst købte jeg i dag 9 nye orkidéer!:-)
Ja - jeg ved det godt - jeg skal altid overdrive! Men de stod pludseligt der i gågaden og så ud til at trænge til, at der var én, der tog sig kærligt af dem!:-)
Og jeg fik alle 9 planter for 180,- kr. - og der var nogle GUF-planter imellem - så det var et udmærket trøsteindkøb efter en slem omgang behandling hos fysioterapeuten!!
Nu er orkidéerne blevet puslet om og komposten er skiftet hos dem, gartneren havde behandlet dårligst!:-) Jeg KAN da ikke forstå, at de ikke kan forstå, at orkidéer ikke må stå og soppe i vand!!!
Ellers har jeg lagt masser af nye billeder ind i mit kundegalleri i dag - og udtrukket en ny vinder. Det er altid så hyggeligt, at se hvem den heldige er. Det er intet som at overraske en glad kunde med en garnpræmie!!!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?