<$BlogRSDUrl$>

12.8.04

Status:
Ja, det er godt med dig Malle - bare kom her fra morgenen af og læg pres på mig!!!:-)
Jeg har da lavet den ENE Cloverleaf strømpe - såååå deeet......
Nå, men jeg har det jo nok sådan lidt fornydt - jeg må absolut begynde på 1000 nye ting - hele tiden!!!
Så lige nu ser mit kaos sådan ud:
En Noro-jakke, der bare mangler knapper
Et restaureringsprojekt af vikingesokker, hvor jeg mangler den ene sok
En pakkekalender, hvor jeg mangler de 18 strømper
Et edderkoppesjal i nature cotton, hvor jeg mangler MEGET
En sommertop i batikfarvet bomuld, som er næsten færdig
Et halstørklæde i ONline Cocoon - hurtigt lavet - jeg gider bare ikke:-)
En barnetrøje i Big Print, hvor jeg mangler halskanten
Nr. 2 Cloverleaf strømpe
Nr. 2 vintersok i hjemmelavet tweedgarn
En hippienederdel, hvor jeg kun mangler den nederste kant - jubiiiiih
Et Meadow Flower sjal, som er godt i gang
6 par tweedstrømper i mine nye garner
1 par Making Waves strømper -
og sikkert en hel masse mere, som jeg har fortrængt!:-))
I dag vil jeg strikke en tweedstrømpe + kanten på min hippienederdel.
Jeg orker ikke at planlægge længere tid frem - for selvom jeg virkeligt havde 24 timer i døgnet til at strikke - så blev jeg ikke færdig I ÅR!!!
Og jeg har som regel kun 1-2 timer til rådighed til strikning pr. dag - så det ser jo ganske håbløst ud. GYS - nej, det tør jeg slet ikke tænke på! SMIL.....


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?