<$BlogRSDUrl$>

14.9.04

Er det ikke herligt med al den regn?
For så kan man komme ud og plaske i vandpytter i disse:

Og folk stopper op og smiler og TALER til én - det er jeg da slet ikke vant til!:-))
I dag fortalte min tyske leverandør, at jeg havde købt lige så mange af disse støvler den sidste måned som ALLE tyske forhandlere tilsammen!!! Det er da helt vildt, ikke? Men jeg har så sandelig alligevel haft store problemer med at skaffe nok til alle. Nu ser det imidlertid ud til at lysne med restordrene.
I denne uge har jeg Laura i praktik. Hun går i 9. klasse på en af byens skoler og vil gerne være designer, så hun er i fuld gang med at designe sin første taske i 6 tråde strømpegarn på pind 12. Den bliver flot - og der skal nok komme både billeder og opskrift, når hun er færdig.
En rigtig indehyggestrikkeaften til alle!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?