<$BlogRSDUrl$>

4.9.04

Nu er det altså helt galt!!!
Min kære mand syntes åbenbart ikke, jeg kunne overholde det med ikke at strikke - så han ville lige gøre det lidt nemmere for mig og smækkede det automatiske bilvindue sammen om fire af min fingre på højre hånd!!!!
AV - hvor gør det ondt - men jeg strikker ikke mere - nu KAN jeg ikke engang være ulydig!!!
Og det er altså slet ikke let at sidde her og skrive med venstre hånd med den højre højt hævet med is på og kraftig dunken!:-(

Ellers har vi været på udflugt i dag til Teko Centret i Herning, hvor vores datter Kathrine forhåbentligt kommer ind på ønskeuddannelsen næste sommer. Det var meget spændende at se det hele igen. Min søn Thomas har jo også gået der, men der er kommet mange nye grene på uddannelsen i de 8 år, der er gået siden da.
Vi var også ude i Birk Centerpark for at se, hvor hun skal bo. Det var meget lækkert og virkede som et dejligt miljø for unge seriøse mennesker. Alt i alt en dejlig dag, der afsluttedes med en sjovt modeshow med genbrugstøj, der var peppet op til fest og farver!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?