<$BlogRSDUrl$>

19.9.04

Sikke en uge!!!
Jeg har bare været så travlt optaget i denne uge, at jeg er bagud med ALT!
Før det første har jeg haft 15-årige Laura i praktik - og det kræver jo sin "mand" oveni en i forvejen travl arbejdsdag. Som uddannet folkeskolelærer og mangeårig seminarielærer føler jeg mig dog forpligtet på at yde mit bidrag i oplysningen af nutidens unge mennesker. Og når hun nu ligefrem var interesseret i design!! Jeg mener - så er det da umuligt at sige nej!:-))
Laura ville gerne designe en taske i tykt garn. MEN - det var jo lige netop et problem - for man kan jo ikke ligefrem kalde strømpegarn for tykt, vel? Så vi måtte lægge hovedet i blød og lave vores eget garn.
Det blev til 6 tråde i alt - 2 tråde mønstret 6-trådet garn + 2 tråde ensfarvet 6-trådet garn + 2 tråde ensfarvet 4-trådet + pinde nr. 12. Og her ser I resultatet af Lauras hårde anstrengelser:

Er den ikke blevet flot? Der kommer opskrift i webstrikkebogen i løbet af dagen!!
Og så vil jeg lige vise et billede af "Ugens bedste salg":

Dette smukke tørklæde, der til forveksling minder om Norogarnet, er blevet modtaget af mine kunder med kyshånd. Det ser ud til at blive årets julegavehit. Tørklædet er strikket i Fortissima Tweed i dobbelt garn. Det samles på venstre skulder med en stor sikkerhedsnål eller en broche.
Bettina Koefoed, der har designet det, er nu i gang med et stort sjal med huller til armene - også i dette garn - så der er mere at glæde sig til!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?