<$BlogRSDUrl$>

26.10.04

Afklaring!:-)
Jeg sidder her og føler sådan en dejlig ro!!
Brikkerne i mit puslespil er ved at falde på plads nu - så jeg får den hjælp, jeg har behov for. Ved hjælp af min stærke mand og to studerende med "tilkaldevagt" - den ene min datter Kathrine - ser det nu ud til, at vi kan få tingene til at køre, så jeg kan blive fri for at bære på alle de store tunge kasser hver dag!:-)
Og så skal jeg bare koncentrere mig om at finde nye spændende garner, udtænke nye modeller og lave supergode tilbud til glæde både for mig selv - og kunderne!!!
Med det på plads har jeg også fået overskud til at prøve én af de nye overflotte Mexiko-Polar-Wollness:

Jeg er bare helt vild med den serie!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?