<$BlogRSDUrl$>

20.10.04

Der er intet, der hjælper på dårligdom, som masser af GAVER!:-)
Lige da jeg havde allermest ondt af mig selv, kom først fragtmanden og dernæst posten med dette:

Der er omkring 4 kg silke + 1 kg uld til valkning. GUF, siger jeg bare!:-))
Det er fra min gode veninde Martina, der arbejder på Opalfabrikken i Tyskland.
Åh, hvor kan jeg lege nu!:-)

Og så kom denne VIDUNDERLIGE gave fra Karine:

TUSINDE tak skal du ha', Karine. Det er bare den bedste gave, jeg længe har fået!!!
Jeg er jo overhovedet ikke vant til, at der er nogen, der ligefrem laver noget til mig. Folk synes altid, at det kan jeg da bare gøre selv. Men det er jo slet, slet ikke det samme som at få en ting, som en anden har lagt hele sin sjæl i at fremstille til mig!!
Og denne gave er bare helt PERFEKT. Jeg er nok noget af det mest kuldskære, der findes. Og nu har jeg min helt egen og meget personlige varmedunk med SNONINGER - hvor tjekket!:-) Og théen duftet bare SÅ godt - og stearinlysene er i den mest vidunderlige orange farve.
OH, HAPPY DAY - OH, HAPPY DAY - OH, HAPPY DAY - OH, HAPPY DAY ........

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?