<$BlogRSDUrl$>

9.10.04

En hel bunke strømper:

Og hvad skal de så bruges til?
Ja, det kan I se under "Månedens tip" i morgen - hvis alt går efter planen!:-)
Men nu trænger jeg altså også til at strikke noget andet en strømper str. 1 år!!
Jeg har nogle "julerier" i hovedet, der skal afprøves her i næste uge. Der er jo ikke ligefrem længe til jul, hvis man skal nå at lave både pynt og gaver, vel?

Jeg har måttet opgive at følge med på de to strømpe knit-alongs. Jeg kan simpelthen ikke afse tiden til at strikke noget bare for min egen skyld. Der er så mange presserende projekter i forbindelse med butikken, at jeg har mere end rigeligt at gøre med at holde disse i skak!:-)
Jeg kniber mig selv i armen, for jeg kan slet ikke forstå, at det jeg startede sådan lidt for sjovt for 1½ år siden er blevet til den omfattende virksomhed, som jeg driver i dag!! Hvem skulle da have troet det? Da slet ikke lille jeg!:-))
Og jeg som troede, at jeg bare lige kunne holde en uges ferie her midt i efteråret!! Der kunne jeg sandeligt godt tro om igen!:-) Men så har jeg lært det! For fremtiden er der afløser på, hvis jeg bliver nødt til at holde fri af den ene eller den anden grund! Stol trygt på det!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?