<$BlogRSDUrl$>

30.10.04

Mens vi venter.....
på, at Vivian skal tage sig sammen til at føde, kan vi jo lige dyrke lidt power-strikning!:-))
Jeg har nu næsten strikket 2 forstykker på denne pigetrøje str. 3-4 år:

Garnet er de nye ensfarvede Opalgarner + rød Mosaik - og jeg strikker i dobbeltgarn, så det går jo stærkt!
Indimellem strikker jeg så også på trøjen i Bauernwolle - så langt slog ét nøgle garn:

Det er da ret så drøjt i brug det garn - og lækker rustik kvalitet - en rigtig vintertrøje!:-)
Og så er jeg kommet et godt stykke længere på mit Meadow Flower Sjal:

Men det er umuligt at fotografere, før det bliver spændt ud!:-)

Og til så lige en bemærkning til de af Jer, der mobber mig med mine ikke-strømpegarner:
Den man tugter, elsker man. GRIN....
Og der er altså tilbud, man ikke siger nej til!:-))

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?