<$BlogRSDUrl$>

11.10.04

Mere Noro-look-alike!:-)

Denne dejlige sjælevarmer er designet af min veninde Bettina Koefoed - og den er strikket i det lækre bløde Fortissima Tweed, der minder om det dyre japanske designergarn, som jeg selvfølgelig gerne ville have leveret til mine kunder.
Det kunne jeg så bare ikke få til en internetbutik!!!
Dann haben wir ja andere Metoden!:-))
En KÆMPE fordel ved Tweeden er, at den kan maskinvaskes, holder formen og er overblød og lækker - og så koster den kun det halve!!
Det bliver ikke vores sidste projekt i DET garn!:-)
Modellen på billedet er min datter Kathrine - opskriften fåes gratis i webstrikkebogen, som du finder her!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?