<$BlogRSDUrl$>

19.10.04

Så skete det igen!!
Kroppen sagde fra - jeg har slæbt for meget - igen, igen!:-(
Jeg har fået læst og påskrevet om at finde en løsning på min arbejdssituation den ene gang efter den anden. Jeg er ved at slide mig selv op - og det skal jeg tage alvorligt, siger mine behandlere!!!
Nå, men hvad gør man så? Man holder krigsråd med familien og prøver at finde en løsning på det hele. Jeg BRÆNDER jo for mit firma - og kan overhovedet ikke tænke mig at lave andet!!!!!!!!!! Hjælp - jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op!!!
Jeg går lige i tænkeboksen et par dage!:-)
Og så vender jeg sikkert tilbage med en masse nye skøre idéer - for det kan jeg vist overhovedet ikke lade være med. GRIN....
Ha' det godt så længe!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?