<$BlogRSDUrl$>

27.11.04

Jeg kigger lige forbi!:-)
Bare så I ved, at der stadig er liv i mig!!
Der sker heldigvis mange positive ting i mit liv - så lad os tage dem i dag:
Jeg har modtaget min 4. Nordiske Hemmelige Ven pakke fra Marjut i Finland. Det er to nøgler lækkert finsk sokkegarn - lige i min yndlingsfarve nr. 1 - vinrødt! En kæmpe tak til Marjut er sendt afsted til hendes blog!
Og så har jeg fået den mest fantastiske byttepakke fra Malle i Californien:
Ægte canadisk håndfarvet Koigu til hele to Charlotte's Web Shawls - ét i røde nuancer og ét i brune nuancer! Ååååhhhhhh, hvor er det lækkert, det garn!:-))
Men jeg må ikke begynde på det før juleferien - for så får jeg bare stress af for mange igangværende projekter!:-)
Hvad Malle får i bytte, kan I sikkert se på hendes blog en gang i næste uge.
Jeg ÆLSKER bare byttehandler, så I skal endelig ikke holde Jer tilbage, hvis I er med på en bytter!:-)
Jeg har f.eks. en bunke lækre patchworkstoffer, som jeg gerne vil bytte til noget andet interessant. Nogen, der er interesseret?
Om kort tid vil jeg lægge bytteartikler ud på min blog. Jeg er nemlig ved at sanere mit liv for at skabe fred og ro omkring mig. Det skulle være det bedste middel mod stress, har jeg hørt. Så jeg tager en lille smule af gangen og rydder op og ud!:-)
Nå, ikke mere snak. Der kommer nogle billeder, når lyset er til at fotografere!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?