<$BlogRSDUrl$>

17.11.04

Lukket på grund af sygdom!:-)
Her bliver lidt stille det næste stykke tid, da jeg har fået strenge ordrer på ikke at lave andet end det mest nødvendige i de næste dage.
Jeg er blevet ramt af "stressbetinget stærkt forhøjet blodtryk!" og afventer nu, hvilken medicin de kloge herrer vil påtvinge mig!:-(
Når man ikke vil høre, må man føle - ikke sandt? Jeg vil nu PRØVE at affinde mig med situationen og lade pigerne overtage mine arbejdsopgaver og bare slappe af. Men jeg lover ikke noget!:-)
For det med at slappe af - ja, det liger altså ikke lige til én med krudt i r....!:-)
I aften kommer min veninde og så skal der hyggestrikkes - stille og roligt!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?