<$BlogRSDUrl$>

9.11.04

Undskyld min tavshed - jeg er virkeligt helt rundt på gulvet!:-)
Jeg har fået SÅ meget nyt garn i går og i dag, at jeg slet ikke kan finde ud af noget som helst. Jeg må lige ae og røre og slå masker op af både det ene og det andet og så er der jo ikke noget af det, der bliver lavet færdigt overhovedet!!!
Hvornår lærer jeg at lave én ting af gangen?
Jeg iler lige med et link til den tyske Tosca Knit-along. Du skal køre lidt ned i venstre side, så kommer der en foriløbig deltagerliste. Idéen er jo helt ny, så der kommer sikkert flere undervejs. Jeg så også noget i USA, men det kan jeg bare ikke finde igen!:-)
Toscagarnet ankommer i næste uge, men jeg er tyvstartet med en hue i den mørkerøde, for det var da bare for sjovt til at lade ligge!:-))
Billeder følger!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?