<$BlogRSDUrl$>

18.12.04

Farver og striber!:-)
I går fik jeg den første 2005-kollektion Clown Color til butikken.
Jeg synes, at fabrikkens farveprøver af kollektionen er mere end misvisende, så jeg fløj lige i at begynde på et par strømper for at kunne vise, hvor smukke disse støvede bomuldsfarver egentligt er. Her er første lille smagsprøve:

Det er bare så lækkert at strikke med dette bløde Cotton Stretch garn - og jeg skal have lavet en hav af strømper til hele familien i dette - og måske et par børnetrøjer til de små i familien!:-)
Og så er det nok kommet bag på mig, at der kun er 6 dage til jul!!!
På grund af mine mange ugers sygdom, har jeg jo ikke kunnet kommet ned i byen for at se på evt. julegaver, så nu sidder jeg her og har kun købt 2 gaver - så jeg mangler..... ALT!:-)
Gisp, jeg må hellere komme i omdrejninger. Heldigvis har jeg det bedre nu - og kan endda gå lidt omkring uden at klamre mig til borde, vægge eller andre personer. FNIS....
Det har bestemt været en begivenhedsrig tid med diverse dårligdomme - først stærkt forhøjet blodtryk og alt for høj puls på grund af stress - og så denne meget mystiske virus, der slog sig på centralnervesystemet, så jeg konstant befandt mig i høj sø!!
Nu håber jeg, at jeg har fået min portion og at det så kan gå fremad igen.

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?