<$BlogRSDUrl$>

2.12.04

Jeg har fået nye garner i dag - og i kombination med at jeg faldt over denne sjove raglanopskift-udregner strikket fra halsen og ned, måtte det jo gå galt.
Så nu sidder jeg og laver strikkeprøver og måler mig selv på kryds og tværs, så jeg kan få prøvet af, om det er noget, der duer til noget!:-)
Jeg har længe været på udkig efter noget nyt garn, der kunne erstatte de vildt populære Opal Batikgarner - og pludselig var det der - Thema Nuova Color fra LANG Yarns i Schweiz. Det er 100% australsk Merinould i superwash kvalitet - lige til at putte i vaskemaskinen. Og efter strikkeprøven at dømme, lever det fuldt ud op til mine forventninger!!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?