<$BlogRSDUrl$>

22.12.04

Julegavestrik i sidste øjeblik!:-)
Det er bare typisk mig - at sidde her til allersidst og kreere julegaver til familiens medlemmer. Det slår aldrig fejl - jeg er uforbederlig!!!
Men pludselig i går aftes fandt jeg på, at min niece Johanne skulle have et prinsesse-bindesjal i julegave - og her er det så:

I får også lige et nærbillede af pynten - de små fine hjerteknapper:

Det er bare så let og lækkert det sjal - strikket i 2 tråde Bébé Color i FV 0019 - en rigtig prinsessefarve.
Efter juleaften kommer der både opskrift og billede af sjal med indhold!:-)

Og så vil jeg ønske alle mine læsere en vidundelig juleaften med masser af uldne gaver!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?