<$BlogRSDUrl$>

18.12.04

Og så de lovede billeder!:-)
Allerførst begyndelsen på min raglantrøje strikket fra halsen og ned:

Jeg tror, jeg vil strikke halsribben nu, så jeg kan prøve om den passer, inden jeg strikker videre!!
Dernæst det skønne finske garn, som jeg fik af min 4. hemmelige ven:

Nu skal man jo ikke forære mig noget garn, jeg ikke kender - for det går som regel grueligt galt! FNIS....
Jeg skrev straks til firmaet i Finland og fik forhandlingen af dette garn i Danmark. Det kommer i butikken efter nytår i hele 33 skønne farver!:-)
Og der kommer også en skøn uld/hør-blanding til de smukkeste sjaler. Det kan I alle glæde Jer til!!
Sidst men ikke mindst et billede af min byttepakke med Malle i Californien:

Garn til to skønne Charlotte's Web Shawls!:-)
Hvilken lykke!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?