<$BlogRSDUrl$>

28.12.04

Tilbageblik + strikkefortsættere for 2005!:-)
Det gamle år er snart slut og et nyt er på vej. Det sætter altid nogle tanker i gang - om hvordan året er gået - og om hvad vi ønsker for det nye år.
2004 blev helbredsmæssigt i slemt år, som jeg ikke ønsker at gøre om! - men det blev også året, hvor jeg kom et godt stykke videre med at etablere min internetbutik som én, der bliver regnet med i den nordiske strikkeverden!:-)
Det blev året, hvor alvorlig sygdom og en voldsom ulykke, kom til at ryste og præge vores familie - men det blev også året, hvor vi kom tættere sammen og voksede i modgangen!!
Jeg ønsker inderligt at 2005 må byde på positive, varme, trygge og glade stunder for alle i min familie og min omgangskreds. Selv skal vi holde bryllup for vor ældste datter i august og der er flere runde fødselsdage (blandt andet min egen!) og et guldbryllup i farvandet.
Strikkemæssigt inviterer jeg til mit 3. Kristi Himmelfart Strik-In den 5. Maj og så mangler jeg bare alle strikkefortsætterne - de kommer her:
I 2005 påtænker jeg
- at strikke min. 50 par strømper
- at strikke min. 12 større arbejder såsom trøjer eller store sjaler
- at hækle mindst 1 sjal
- at finde min. 2 nye spændende garnmærker til butikken
- at få gang i min nye strikkemaskine
- at holde UFO-bestanden nede
- at dyrke japansk indigo og farve garn heraf
- at farve garn med syrefarver
- at spinde lidt effektgarn (mere bliver det nok ikke til)
Hvem sidder og tænker, at året ikke slår til?
Rigtigt godt nytår til alle!:-)

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?