<$BlogRSDUrl$>

11.12.04

Vi har været til fødselsdag i dag hos lille tykke Garfield:

Nu er han 1 måned gammel og trives, som I kan se, ganske fortrinligt!:-)
Billedet er taget med Kathrines mobiltelefon, så farverne er ikke helt OK - han er altså rigtigt orange og med flotte mørkorange striber, der bliver tydeligere og tydeligere. Han bliver et rigtigt tigerdyr, gør han!!

Jeg har nu strikket min Harmonika-spidshue nr. 4:

Det tager sådan ca. 1½ time fra start til slut, så det er jo hurtigt gjort!:-)
Målet er at lave én i hver farve, så mine kunder ved selvsyn kan se, hvilken farve, der klæder dem bedst!
Og så er jeg endeligt kommet godt i gang med raglanblusen, strikket fra halsen og ned. Jeg fandt langt om længe ud af, hvor fejlen var i raglanomregneren, så jeg nu har lige mange masker på ryg og forstykke. Det mener jeg bestemt da, at der skal være!! Der kommer billede, når jeg lige har strikket et stykke længere. Lige nu er det lidt svært at se, hvad det skal forestille!:-)
I morgen forlanger Kathrine, at her bliver pyntet til jul. Så der er ingen vej udenom!!!

0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?